Založ si blog

Zoznamtour. sk – komplexný web o slovenskom turizme

 

Leto je tu čo nevidieť a tak som sa začal obzerať po nejakej tej dovolenke. Tento rok som sa rozhodol ju stráviť na Slovensku a tak som sa pustil do hľadania nejakého príjemneho hotelíku či penziónu. Počas hľadania som narazil na množstvo internetových stránok ponúkajúcich ubytovanie na Slovensku, no jeden web ma zaujal viac ako ostatné. Je to stránka www.zoznamtour.sk, kde som našiel nielen inzeráty majiteľov svojich ubytovacích zariadení a prevádzkovateľov rôznych turistických atrakcií, ale aj široké spektrum informácií ktoré by mňa ako dovolenkára mohli zaujať a nemusím tak prehľadávať niekoľko ďalších internetových stránok. Navyše web má aj poučný charakter, keďže obsahuje informácie napríklad o pamiatkách UNESCO na Slovensku či charakteristiku jednotlivých krajov a regiónov.

Vyhľadávanie jednotlivých inzerátov je veľmi jednoduché pomocou interaktívnej mapky rozdelenej na jednotlivé okresy a kategórie v sekcii ubytovacích zariadení alebo turistických atrakcií. Celé prostredie webu je prehľadné, jednoduché a pritom stále dizajnovo príťažlivé. Stránka sa riadi heslom V jednoduchosti je krása a Menej je niekedy viac, čím sa môže popýšiť len máloktorá stránka na ktorú som pri mojom hľadaní narazil. Myslím, že tento inzertný portál má veľký potenciál keďže sa nezaoberá len čisto inzerciou ale aj bohatou informovanosťou z oblasti slovenského turizmu a jeho obsah dokáže využiť nielen dovolenkár ale aj človek hľadajúci informácie o počasí, cestovných poriadkoch alebo zaujímavosti o Slovensku a jeho krásach.

Najforum – fórum pre každého

18.02.2012

Iste to poznáte, keď niečo hľadáte a pritom nájdete úplne niečo iné. Prednedávnom sa mi čosi podobné stalo na internete, keď som našiel zaujímavú stránku s názvom Najforum. Je to fórum, ale nie také bežné, ktoré sa zameriava len na určitú oblasť. Zaujalo ma svojou širokou paletou tém na diskusie a hoci na prvý pohľad je jasné, že ide o nový projekt, svojím [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 3605x
Priemerná čítanosť článkov: 1803x

Autor blogu

Kategórie