Založ si blog

Najforum – fórum pre každého

Iste to poznáte, keď niečo hľadáte a pritom nájdete úplne niečo iné. Prednedávnom sa mi čosi podobné stalo na internete, keď som našiel zaujímavú stránku s názvom Najforum.

Je to fórum, ale nie také bežné, ktoré sa zameriava len na určitú oblasť. Zaujalo ma svojou širokou paletou tém na diskusie a hoci na prvý pohľad je jasné, že ide o nový projekt, svojím záberom má podľa mňa budúcnosť. Celé fórum je delené na niekoľko sekcii a každá z nich má svoje prehľadne usporiadané kategórie označené výstižnými a pekne urobenými ikonami, v ktorých si každý nájde to svoje. Veľkým plusom nie je však len jeho rozmanitosť tém, ale aj kultivované prostredie, ktoré neznepríjemňujú vulgarizmy a vzájomné osočovanie sa. Takisto sa mi páči prístup administrátorov, ktorí sa snažia prispievateľov zaujať neustálymi akciami ako sú napríklad súťaže alebo vytváranie nových tém. Najforum sa mi natoľko zapáčilo, že netrvalo dlho a stal som sa jeho súčasťou ako moderátor. Fórum sa snaží vyhovieť každému, kto chce slobodne no zároveň v medziach slúšneho etického prejavu, vyjadriť svoj názor k danej téme. Ak hľadáte radu, tak vám ochotne poradia aj samotní autori projektu ak je to v ich silách, čím robia celé prostredie priateľskejšie a prívetivejšie. V prípade, že vás zaujal tento mladý, sľubne sa vyvíjajúci projekt, tak ho nájdete na http://www.najforum.sk

Zoznamtour. sk – komplexný web o slovenskom turizme

29.03.2012

Leto je tu čo nevidieť a tak som sa začal obzerať po nejakej tej dovolenke. Tento rok som sa rozhodol ju stráviť na Slovensku a tak som sa pustil do hľadania nejakého príjemneho hotelíku či penziónu. Počas hľadania som narazil na množstvo internetových stránok ponúkajúcich ubytovanie na Slovensku, no jeden web ma zaujal viac ako ostatné. Je to stránka [...]

Petr Pavel

Český prezident Pavel podpísal partnerstvá pre páry rovnakého pohlavia

29.04.2024 14:29

Pri osvojovaní detí sa na nich budú vzťahovať isté obmedzenia.

Bohuš Garbár

Vyzvedačstvo pre Rusko a branie úplatkov. Súd poslal Garbára do väzenia, nezaplatil totiž pokutu

29.04.2024 13:22

Garbár podľa polície zbieral informácie pre príslušníkov ruskej vojenskej rozviedky GRU od apríla 2021.

Komunisti oslávili 1. máj

V prípade minuloročného zjazdu KSS polícia zastavila trestné stíhanie

29.04.2024 13:15

Na zjazde mali byť vystavené nielen tradičné komunistické symboly, ale aj portrét Stalina.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 3612x
Priemerná čítanosť článkov: 1806x

Autor blogu

Kategórie